12 Mayıs 2013 Pazar

dikkat sulu zırtlak bir anneler günü yazısıdır...

anneler günü yaklaşınca özel olarak çekilen reklamlara bayılıyorum. yıllardır annem aradığında telefonum arçelik'in reklam cıngılı ile çalıyor, çok yaşa sen anne/evin yıldızı/hayatın anlamısın. geçen sene profilo'nun çektiği reklama bayılmıştım. annem ne dedi bakışı, bu sene ise teknosa'nın reklamını sevdim. ama her zaman en favorim, beni zırıl zırıl ağlatan bi tek annem olsun bana bişey olmaz:) buradan hareketle anneler günümüz kutlu olsun efendim:)

önce anneme,

  • beni her zaman sevdiğin için,
  • geceleri gözyaşlarıma-ağıtlarıma katlandığın için
  • bayramlarda bir gecede diktiğin elbiseler için
  • yaptığın ve öğrettiğin güzel yemekler için
  • bazen arkamda durup, bazen başkalarının yerine paraladığın için
  • bana sevmeyi ve sevilmeyi öğrettiğin için
  • benim ben olmama izin verdiğin için 
sonsuz teşekkürlerimle:) annem seni çok çok çok seviyorum.

sonra kızlarıma,

  • bazen kanepelerde oturacak yer bulamasam da yarattığınız karmaşa için,
  • geceleri defalarca uyansam da beni her gördüğünüzde yüzünüzde açan kocaman gülücük için,
  • yaptığınız harika resimler için,
  • bazen kızdırdığınız, bazen güldürdüğünüz için,
  • anne kelimesini duymanın ne muhteşem bir şey olduğunu öğrettiğiniz için,
  • zamanın başka bir şekilde aktığını öğrettiğiniz için
  • beni biz yaptığınız için (malum anneler çocukları olunca 2-3 kişi olurlar)
sonsuz teşekkürlerimle :) kızlarım sizi ne kadar sevdiğimi hiç bir kelime anlatamaz. umarım size annemin bana olduğu kadar iyi bir anne olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder