29 Eylül 2014 Pazartesi

baba-mario puzo

muhteşem bir kitap ve tabi ki film. başarısı mario puzo'nun olağanüstü anlatımından kaynaklanıyormuş meğerse. ama birbirini bu kadar iyi tamamlayan kitap-uyarlama filme denk gelmedim ben henüz. kitabı okurken aklımda sürekli filmin müziği döndü durdu.

genellikle kitapların sinema uyarlamalarını beğenmem. kitabı dolu filmi hep eksik gelir. bu sefer ise kitabın tam anlatımı olmuş film dedim. ama filmin bu kadar başarılı olmasında mario puzo'nun betimlemelerinin gücü de önemli role sahipmiş.böylesine kuvvetli bir anlatım, çok iyi bir kitap, kitabı okudukça sahneler birebir canlandı gözümün önünde.

baba filmini izleyin (hala izlemediyseniz!)-kitabını okuyun hangi sıra olduğu önemsiz. birebir aynı çünkü.

daha önce okumadığım bir yazardı mario puzo. yaz şenliği için okumuştum. şimdi ise sicilyalı kitabını sadece bir kitabını okuyup sevdiğiniz bir yazar kategorisi için okuyacağım. babadan daha iyi bir kitap olduğu söyleniyor, bakalım hangisi daha iyi.

sevgiyle ve kitapla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder