2 Aralık 2014 Salı

burgu fular,

yıllar önce bu fulardan kendime yapmıştım, geçenlerde bir arkadaşımın çok hoşuna gidince sana da yapayım dedim. bu haftaya yetişsin diye alelacele ip aldım, hemen ördüm.
 ipi alize moher ebruli, turuncu ana rengi. çok güzel renk geçişleri olan bir ip. yapılışı ise 12 zincir çektim, yuvarlak yaptım 12 dolgu yaptım, 12 dolgu yanına 4 zincir ile alan oluşturup 12 dolgu yaptım, dolguları hiç bir yerden tutturmayınca özgür özgür kıvrılıyorlar. yaklaşık 40 tane dilim olunca bitirdim ve yeni bir tane daha böyle şerit yaptım. dört şeridi yan yana 10 dilim üzerinden tutturdum. uçları serbest, sadece boyun kısmında tutuluyor. ayrıca tutturma yerlerini faklı uzunluklarda yaptım böylece serbest uçlar farklı boylarda oldu. umarım arkadaşım beğenir ve zevkle kullanır. konu mankeni ise bizim böcük.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder