31 Aralık 2013 Salı

kendimle muhasebe,

2013 yılı zor çok zor bir yıl oldu hepimiz için, öylesine garip olaylar yaşadık ki, ismail abi deyişiyle olaylar olaylar olaylar idi. bu ülkede yaşamaktan utandık, bu ülkede yaşamaktan bıktık, bu ülkede yaşadığımız için umutlandık. ama genel olarak hiç birimizin beklentisini karşılamayan üzüntü-öfke dolu bir yıl yaşadık.

2013 yılına ait hedeflerimin hiç birisini gerçekleştiremedim. kimi zaman üzüldüm, kimi zaman kızdım ama hep kendimden yedim. hedeflerin hepsi kaldı 2014'e. bu nedenle 2014'ten çok somut şeyler bekliyorum

  • işimle ilgili: bekleyen makaleleri yazıp yayınlamak ve onların düşüncesinden kurtulmak
  • evimle ilgili: daha düzenli olmayı başarmak
  • böcüğümle ilgili: okuma-yazmayı öğrenmesi ve günlük tutmaya başlaması
  • börtümle ilgili: kendisiyle ilgili gelişmeler çok güzel ama konuşmaya başlaması ve daha az ağlaması
  • sevgilimle ilgili: tayin olması ve birazda eski günlerimize kavuşmak
  • annemle-babamla ilgili: sağlıklarının bozulmadan bu halleriyle bir yıl daha yaşlanabilmeleri
  • kayınvalidem-kayınpederimle ilgili:  sağlıklarının bozulmadan bu halleriyle bir yıl daha yaşlanabilmeleri
  • görümcelerimle ilgili: bizim hayatımızın başka başka olduğunu kabullenebilmeleri
  • hayallerimle ilgili: en azından onları yitirmemek
  • ülkemle ilgili: saçma sapan politik oyunların bittiği, demokratik, özgür yaşanabilen bir ülke olmayı başarmak
ayakkabı kutularınız dolu olsun helal ile
sevgiye:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder