12 Ekim 2013 Cumartesi

pinuccia'nın kitap okuma şenliği için okuduklarım

itiraf etmeliyim ki çok okurum zannediyordum, okumayı seviyorum çok kitap okuyorum diyordum, oysa ki hiç okuyamıyormuşum. bilmem neden, çocuklardan işlerden, evden. nedeni önemli değil ama okuyamıyormuşum. 3 ayda topu topu 6 kitap okuyabildim işte listesi:

1. 150 sayfadan kısa kitap kategorisi için: yaşlı adam ve deniz -ernest hemingway- ilya yayınları-108 sayfa
2. yazarı adaşım olan kategorisi için: gece yarısı öyküleri -tuba arık -sokak yayınları-250 sayfa
3. herkes okudu ben kaldım kategorisi için: 1984 - george orwell -can yayınları -350 sayfa
4. yasaklanmış kitaplar için: sineklerin tanrısı -william golding -iş kültür yayınları -248 sayfa
5. yazarı ile aynı yıl doğduğum kategorisi için: güneşin kızları -corban addison -feniks yayınları -459 sayfa
6. içinde renk olan kategorisi için: bir yeşilin peşinde -asın zihnioğlu -tübitak popüler bilim kitapları -218 sayfa


toplam 100 puan ediyor sanırım,

bunlar okumayı bitirebildiklerim, okumaya başlayıp bitiremediklerim ise
1. kurgu olmayan kitap kategorisi için: kendi everestinize tırmanın -nasuh mahruki
2. mesleği yazarlık olmayan birisinin yazdığı kitap kategorisi için: şaşırtan varsayım -fransis crick (DNAyı keşfen bilim adamlarından birisi, fizikçi)
3. canımın istediği bir kitap kategorisi için: kara kule 1 -stephen king

diğer kategoriler için ise başlayamadım bile.
yazık ve yuh olsun bana bir de çok kitap okurum diye geziyorum ortalıkta. ama kendime bir söz daha çok okumak için elimden gelen gayreti göstereceğim.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder