7 Ocak 2015 Çarşamba

bere

Bu çok kolay ama bir o kadar da havalı bereyi annemin bir komşusu büyük kızıma yapmış. Komşum çok beğenince bende ona ve küçük kızıma da yaptım. Kalan ipten kendime bir kulaklık mi desem alinlik mi desem soğuktan korunmak için resimdeki şeyi! Ördum. Bere için 28 ilmek başladım. 7 ilmek haroso 1 ilmek düz 20 ilmek haroso ordum. Berenin modelini oluşturmak için 20 ilmek kisminda her ilmekte sis başına bir kez doladım. Sonraki sırada bu boş ilmegi ormeden söktum.  Böylece bedenin arka kısmı gevşek gevşek oldu.
3 çile en kalın, makarna tabir edilen ipten kullandım. 6 numara sis ile ördüm. İki bere bir kulaklık oldu.
Kulaklık için 15 ilmek ile 52 sıra haroso ordum. Ortadaki beş ilmegi söktum. İplikler bir birinden geçirerek saç örgüsü yaptım. Arkasını gevşemesi için teyelledim. Uçlarını diktim. Bu haftaki elişi marifetlerim bunlardı.

Küçük hanım beresini hiç çıkarmıyor. Çok sevdi.

Sevgiyle �😃

Not: telefonda ancak Bu kadar yazabliyorum. İmla hatalarını görmezden gelin lutfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder