3 Ocak 2015 Cumartesi

cocuk da yaparim kariyer de

Sana ne kardeşim ister çocuk yaparim ister yapmam. Canım ister 1 tane ister 9 tane yaparim.
Sana ne kardeşim ister evde oturur tv izlerim ister çalışır kariyer yaparim.
Sana ne kardeşim ister para biriktirir ister savururum.
Sana ne kardeşim ister pasaklı ister süslü gezerim.
Sana ne kardeşim ister şarap ister çay içerim.
Sana ne kardeşim ne istersem onu yaparim. Çünkü ben kadın değil her şeyden önce bir insanim. Boyum daha kısa diye, zarifim diye, cinsel organın dışarda değil diye daha aşağı değilim senden. İnsanim her şeyden önce ve canım ne isterse onu yaparim.
Çocuklarımla nasıl ilgileneceğimi de bilirim, iş yerinde nasıl davranacağımı da. Kafam en az seninki kadar çalışıyor. Okuduğumu en az senin kadar iyi anlıyorum. Üstelik çalışan bir anne olduğum için daha planlıyım ve her şeye yetişecek kadar güçlüyüm. Bu benim seçimim. Bırakın buna ben karar vereyim. Çünkü ben herşeyden önce insanim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder