3 Eylül 2013 Salı

düzen

bir düzen kurmaya çalışıyorum evde, işte ve hobilerimde ama başaramadım. oysa ki planlamıştım herşeyi, bundan sonra haftanın belirli günlerinde blogla ilgilenecek ve konulara göre gün ayrımı yaparak yazacaktım, iş yerinde dinlenmeyecek daha fazla çalışacaktım, evde dolapların içini düzenlemeyi ihmal etmeyecek derli toplu olacaktım, kilo vermek için gerçekten çaba gösterecektim. en azından şimdiden sonra başaracağım. planlı-programlı-düzenli yaşayıp bu sayede aklımdaki işleri bitreceğim.

ağgünlükte düzen, haftada 3 yazı hedefim şimdilik, daha çalışkan olacağım. pazartesileri yemek vs., çarşamba çocuklar veya hobiler, cuma kitaplar, bakalım tutturabilecekmiyim düzeni.

evde düzen, haftada üç dolabı düzenleyeceğim, bu hafta balkon dolabı, benim çekmeceler ve sevgilinin çekmeceleri

işte düzen, bu hafta proje raporunu bitirmem gerek mesela.

çocuklar-ev ve garip ruh halleri üçgeninde-dörtgeninde-beşgeninde yitirdiğim düzenimi kurmam gerek. kuklaların idaresi tekrar benim elime geçmeli.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder