5 Eylül 2013 Perşembe

unutmadan yazmam lazım-3

böcük ve arkadaşı kardeşler ve bebekler hakkında konuşuyorlar

b.a: ay çok tatlı kardeşin ama ben korkuyodum şimdi korkmuyorum
b: şimdi kardeş istersin o zaman, ağlayınca ya su veriyosun ya emziğini veriyosun ya da anneni çağırıyosun o altını temizliyo
b.a: tamam suyunu ben içireyim mi?
b: hayır o benim kardeşim

biraz sonra bizimki anne kardeşimi alsana bizim oynamamıza izin vermiyor

+++++++++++++

kuzenine öz kardeşi tarif ederken

sen istedin diye yapılan kardeş özdür. (istemiyorsan gelen kardeş dış kapının mandalı)

kuzeni öz kardeşi tarif ediyor: şimdi senle kardeşin oldu baban eşinden boşanırsa falan filan işte (toparlayamadı)

çocuklar sohbet ederken onları dinlememin keyfine paha biçilemez :)

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder