30 Eylül 2013 Pazartesi

zeytinler ve demokrasi

bugün kışlık zeytini nasıl yaptığımı yazacaktım, ta ki demokratikleşme paketinin içeriğini okuyana kadar. evet bazı yönleri iyi gibi görünüyor ama türkiye'nin yararına değil belli ki. ya da benim açımdan öyle değil.

andımızın kalkması mesela, tamam çocuklar varlıklarını hiçbir şeye armağan etmesinler de bu resmen kendi ülkemde parya hissetmeme neden oluyor.
tamam başörtüsü serbest olsun ama benim mini eteğimde serbesti olacak mı? ya da kolsuz tişörtüme karışıldığında kim benim yanımda olacak? kadına verilen değer bu kadar azalmışken sadece kendi yandaşlarının durumu düzeltilmiyor mu?
seçim barajı düzenlemesi mesela, toptan kaldırılsa daha iyi değil mi? böylece bende oyumu istediğim gibi kullansam, ehveni şer demesem. dar bölge sistemi ile eyalet sistemine geçmiş olmuyor muyuz bir nevi, bu türkiye'nin bölünmesine bir adım daha yaklaşmak değil mi?
insan gibi yaşamak için hiç bir değişiklik yapılmazken, bölmek- bölünmek- birbirinin gözünü oymak ya da sadece kendine demokratik olmak,

zeytinler ve demokrasi, demokrasiden anladığımız sadece kendi haklarımızı almak, başkalarının hakkını düşünmemek oldukça, hep keser döner sap döner diye hesaplar yaptıkça zeytinler daha demokratik olacak ülkemde :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder