29 Ağustos 2012 Çarşamba

pudingli kek,

benim böcük keke bayılır, 3 yaşından beri hemen her hafta 1 tane kek yaparım ve neredeyse hepsini yer, sevgili kişisi ise kek sevmez. dolayısıyla bende fazla yemeyim diye son zamanlarda kek yapmıyordum.
ben keki kafama göre yaparım. içine canımın istediği malzemeleri koyarım.bu kek ise kızımın kakaolu kek istemesi ve evde kakaonun bitmiş olması nedeniyle çikolatalı pudingle yapıldı. çırpma işini ise küçük hanım yaptı.

malzeme:
 1 poşet çikolatalı puding
3 yumurta
1 brd. süt
1 brdtan az sıvıyağ
6 kahve fincanı un
ben şeker koymadım, bize göre yeterince tatlı idi, isterseniz biraz şeker ekleyebilirsiniz.
1 pk kabartma tozu ve vanilya


yukarıdaki malzemeleri sırası ile ekleyerek önceleri düşük devirde, sonra ise yüksek devirde iyice çırptım ve 180 derecede 40 dakika pişirdim. un miktarını kek kıvamına göre değiştirebilirsiniz, ancak pudingte bulunan katılaştırıcılar bulunduğunu unutmayın.

sevgiyle:)
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder