20 Ağustos 2012 Pazartesi

zayıflama raporu 3-4. hafta



geçen hafta kilo verememiştim, o moral bozukluğuyla yazmak istemedim. bu hafta ise 600 gram vermişim. ancak bayram filan nasıl gitcek bilmiyorum bazı günler yemek yeme isteğimi durduramıyorum. geçen iki haftada böyle günler çoğunluktaydı. bakalım bundan sonraki günler nasıl gidecek, bugün biraz daha iyi.

kilo vermeye çalışırken yemek yapmaya filan üşenmemek gerekiyor. spor yapmayı ihmal etmemek gerekiyor. ben bu iki haftada ihmal ettim yürüyüşümü.

spor için leslie sansone'nin walk at home 3 mil programını günde birkez yapıyorum. internetten bulup indirmiştim. 45 dakika sürüyor. eğlenceli ve enerjik birisi, bu videoyada yansıyor. bayağı terliyorum, saçımdan ter damlaları düşüyor yani o derece.

bayramdan sonra neler olacak, yakında işe başlayacağım için bu işi daha sıkı tutmak durumundayım, en azından biraz daha toparlanırsam kedimi daha iyi hissederim. şimdilik sadece sporu düzenli yapıp ihmal etmesem bile baya bir faydası olacağını düşünüyorum ama harekete geçmek zor geliyor.

bu ataleti üstümden atmanın vakti geldi geçiyor bile. yarından sonra günlerimi daha programlı yaşayıp hem beslenmeme daha çok dikkat etmeliyim, hem yürüyüşü aksatmamalıyım. böcüğe daha çok vakit ayırmalı ve epeydir ihmal ettiğim işlerimi toparlamalıyım.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder