6 Ağustos 2012 Pazartesi

zayıflama raporu, 2. hafta raporu

artık günlük olarak ne yediğimi yazmayacağım, çünkü her gün vakit bulamıyorum, ya da  her gün diyetimi ne kadar bozduğumu yazmak kötü hissettiriyor. bu hafta çok ciddi adaptasyon sorunu yaşadım. evde olmayınca veya yalnız olunca diyet bozuluyor. dışarıda her an yemek için uygun bir şeyler bulunamıyor, yalnız olunca yemek yapmak zor geliyor. velhasıl diyet kolayca bozuluyor. ama yine de abartmadan yemeye ve mümkün olduğunca diyetime dikkat etmeye çalışıyorum.

günlük porsiyonlarımı 6 et grubu, 10 karbonhidrat grubu, 2 sebze grubu, 5 meyve grubu, 4-5 yağ grubu, 3 süt grubu olarak düzenlemeye çalışıyorum.

şimdi gelelim bu haftanın raporuna, bu hafta 86.9 kg'a düştüm, yani 1.3 kg verdim, bu gidişle bayramda hamileliğimden hiç kilo kalmamış, sadece fazla olan kilolarım kalmış olacak. bakalım onların tamamen gitmesi ne kadar sürecek.



sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder