9 Nisan 2012 Pazartesi

Fırfırlı etek,

küçük hanım kardeşine yapılanlar sırasında üzülmesin diye önceki hafta fırfırlı etek ördük, anneannesi lastiğini ancak geçirince bu haftaya kaldı giymesi. fakat elanur diyor ki kardeşime neden yelek örmüyorsun? ona da hırka ör, battaniyesi bundan olsun. sürekli kardeşine yapılacakların peşinde. çok seviyormuş gibi görünüyor ama ben biliyorum bunların hepsi beni memnun etmek için.

Eteği dantel ip denilen ipten yaptım. daha doğrusu küçük hanımın isteği üzerine mor-pembe renkte kalın bir ip ve aralarda fular yapılan dantel ip.


108 ilmek atarak başladım ve 4 düz 4 ters ördüm. 10 sırada bir sırayı dantel iple beraber ördüm. bu şekilde 5 sıra dantel ip koydum. dantel iple işim bitince tüm dörtlü çubukları üçlüye düşürdüm. yani 3 ters- 3 düz devam ettim. annem beline 2 cm eninde lastik geçirdi. ama küçük hanım zayıfçık olduğu için bu bile koşup oynadığında belinden düşüyor. üstteki örgü kısım tişörtlerin altında kalıyor. elanur bayıldı tabi ki bu eteğe zaten etek ya da elbiseden başka bir şey giymediği için farlı eteklere çok ihtiyacı oluyor. bu eteği de güzel oldu bence. 

sevgiyle:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder