24 Eylül 2014 Çarşamba

okuma şenliği 3. ay raporu

ve bir okuma şenliğinin daha sonuna geldik sayın seyirciler :)

ilk iki ayda toplam 10 kitap okudum bu ay ise 6 kitap daha ekleyebildim. yani şenlik hedefinin yarısını bile tutturamadım :D. ama olsun amaç kitap okumak, yarışmıyoruz sonuçta.

29. kategori için:
daha önce hiç okumadığım türk kadın yazar kategorisi için ölünce üşürüm ben kitabını okumuştum.

hiç okumadığım yabancı kadın yazar: sarah jio-böğürtlen kışı, arkadya yayınları 360 sayfa
hiç okumadım türk erkek yazar : emrah serbes-deliduman, iletişim yayınları 350 sayfa
hiç okumadığım yabancı erkek yazar: mario puzo-baba, e yayınları 480 sayfa

kategori numarasını unuttum

daha önce bir kitabını okuyup sevdiğiniz bir yazar: murat menteş-dublorün dilemması, iletişim yayınları 236 sayfa

yazla ilgili kitap: kürşat başar-yaz, everest yayınları 328 sayfa

daha önce okuyup beğendiğiniz bir kitap: amin maalouf- semerkant, yapı kredi yayınları 318 sayfa

toplamda bu ay 6 kitap ve 2072 sayfa okumuşum,
şenlik boyunca ise 16 kitap ve 4065 sayfa okumuşum.

şenlik için toplam puanım
16 kitap : 160
4065 sayfa: 40
29. kategoriyi tamamladığım için: 30
ve toplamda 230 puan toplayabilmişim. umarım diğer şenliklerde daha daha daha çok okurum.

kitapla ve sevgiyle:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder