18 Ekim 2014 Cumartesi

elti eltiye küstü

model adıymış bu, her duyduğumda gülerdim elti eltiye küstü diye. geçen sene annemin çekmecelerini karıştırırken küçüçük bir parça dantel geçti elime, annem bu işte elti eltiye küstü dedi. ben güldüm tabi yine ama bununla ne yaparım diye düşünmekten de geri kalmadım. sonra ebruli alize moher ipler gördüm. dayanamadım kendime bir tane fular ördüm. çok harika oldu.rengarenk ve her modelde renk geçişleriyle zevkle kullanmaya başladım.


ben bu fularımla hava atarken görümcelerim gördü ve çok beğendiler. bende geçen sene için onlara da öreyim diye ip aldım. ama iki tane olunca ve sadece gittiğim bir kaç yerde örünce bitmek bilmedi, nihayet ütüleyip resmini çekebildim. 


mavili olan küçük görümcemin, siyahlı olan büyük görümcemin, en renkli olan tabi ki benim :)

elti eltiye küstü nasıl anlatılır bilmiyorum. yarımları, dönüşleri bol bir model elde örnek olmayınca,  hep bakıp saymayınca zor bence. 

neredeyse bir yıldır hiç el işi paylaşmadım, çünkü garip bir şekilde elimde bir dünya yarım iş var, hiçbirisi tam bitmiyor. sürünüyor. ama yakında kızıma kazak, yatak örtüsü, kendime hırka gibi değişik örnekler paylaşacağım :)

sevgiyle :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder