31 Aralık 2014 Çarşamba

seneye görüşürüz...

bu salak espri ile başlamak istedim. çocukken ne çok gülerdik buna birde geçen seneyi dün gibi hatırlıyorum vardı. bir kaç sene (tamam kabul 10 15 sene önce) bu espriler çıktı lugatimden. ancak şimdi bizim böcük sayesinde yeniden hatırladım. malum kendisi ikinci sınıfta ve unuttuğumuz bir dünya şeyi bize hatırlatmakta.

neyse böyle bir girizgah yaptıktan sonra diyorum ki 2014 seni hiç sevmedim zaten 2013'ü de sevmemiştim. umarım 2015 benim için, bizim için, ülkem için ve dünya için güzellikler, iyilikler, huzur, barış, güzel kitaplar, mutlu anlar, sağlıkla ve dostlarla içilen kahveler vs. vs. getirir. eğer dünya güzeli seçilirsem dünya barışı için çalışacağım :p.

31 aralık benim için iç hesaplaşma demek ve görüyorum ki 2014 hedeflerim hiç yerine gelmemiş, o zaman aynı dileklerimi yeni yıl için koruyor ve her birini kendim için aşılacak hedefler haline getiriyorum. gerçekleşmesini istediğim dilekler hep dilek olarak kalabiliyor, evren beni yanlış anlıyor ve olmasa da olur diye düşünüyor olmalı.

geçenlerde 2015 hedeflerimin bir kısmından ve bu hedeflerin gerçekleşmesi için kendime koyduğum kurallardan bahsetmiştim. bu yolun esası aslında şu: zamanı ve hedefleri küçük parçalara bölüp onlar üzerinde çalışmak ve küçük başarılara kocaman kocaman sevinmek :p.

mesela her hafta bir kitap okumak için plan yapmak, haftada 500 (kocaman) gram vermek, her pazartesi proje için çalışıp 2 pazartesi sonra projeyi bitirip yerine yeni makaleyi çalışmak için koymak, salıları  düzgünce ders notları çıkarmak sırf kendim için, çarşambaları geçmişten kalan işlerimi bitirmek için uğraşmak, perşembeleri yeni işleri sonuçlandırmak için uğraşmak, cumaları az çalışıp az dinlenmek, hafta sonları hobilerime vakit ayırmak. salı günleri spor salonuna gitmek, perşembe pazar komşularla güle oynaya plates yapmak. daha çok gülmek,

31 aralık aynı zamanda dilekler dileme günü. 2015 için bazı dileklerim de var elbette, mesela amerika'ya gidebilmek için burs bulabilmek, erasmus talebimin kabul edilmesi vs vs. bunlar işle ilgili benim elimde olmayan ancak, olursa çok mutlu olacağım iki konu. başarabilirsem eğer sosyal medyada daha çok yer almak, blogda yeni bir takım düzenlemeler yapmak vs. vs.

yazdım yazdım biraz ordan biraz burdan. kafam ne çok karışıkmış meğerse sayın seyirciler :p.

sevgiyle, neşeyle, huzurla :)



seneye görüşürüz :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder