11 Nisan 2015 Cumartesi

neredeyim ben?



kafamda bin tane soru? neredeyim ben? ne yapıyorum? neden başaramıyorum?
düzen sağlayamıyorum? düzeni devam ettiremiyorum?
türkiye gibiyim sistemim sistemsizlik oldu. ama neden?
 bir şey okurken ya da izlerken aklım dağılıveriyor neden?
çok fazla işim oluyor ve bunları bir düzen içinde bitiremiyorum neden?
neden planlarımı uygulayamıyorum mesela? neden her işim son dakikaya kalır oldu?
aklım neden bu kadar karışık?

toplumun hırslarına kapılmadan kendimle rekabet edeceğim sadece derken neden bu rekabetin bu kadar dışında kaldım ve neden bu kadar rehavet içindeyim? ve nasıl çıkacağım bu saçma sapan döngüden?

evet biliyorum durumun farkında olmak bile çözüm için atılmış adım ama çözüm neden bu kadar uzak?

kafamda deli sorular?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder