22 Temmuz 2017 Cumartesi

yeniden,

uzun zamandır yazmaya yeniden başlamayı düşündüm. neden ara verdiğimi, aslında neden üretken olmadığımı. kafamda pek çok neden buldum ve bunları sınıflandırdım birazcık. hala nedenler bulmaya devam ediyorum. kendimi didiklemek istiyorum ve didikliyorum da. bilincimin dışında neler yaptığımı ve nasıl karar aldığımın mekanizmasını çözmek istiyorum mesela. geçmişimin geleceğimi nasıl etkilediğini bulmak ve onunla yüzleşip eski defterleri kapatmak istiyorum. eski defterler üstüme üstüme gelirken yazamıyordum. çünkü düşüncelerim alabildiğine karışık, sıraya konulamaz ve en önemlisi anlamsız geliyordu. şimdi kendini bulma ve gerçekleştirme dönemindeyim. en çok neyi yapmaktan keyif aldığımı bulmam gerekiyor. bunun için farklı yollarda yaptıklarımı sıraya koymalıyım. yani yaptığım herşey bir yerde elimin altında olmalı ve ben içlerinde hangisini çok severek yaptığımı keşfetmeliyim. beni en çok mutlu edeni ve tabi ki bazılarının neden mutsuz ettiğini.
son zamanlarda daha fazla organize olmak adına birden farklı mecrada kendimi ifade etmeye çalıştım. kafamın içindekileri farklı çekmecelere koyarsam aradığımı daha kolay bulurum gibi gelmişti. ama öyle olmadı. hayat farklı çekmecelere tıkıştırılmıyormuş meğerse. bazen hepsini ortaya dökmek, ayıklamak ve o çekmecelere atılanlar hakkında düşünmek gerekiyormuş. nedenleri bulmak ve temizlemek gerekiyormuş. yoksa içi ıvır zıvırla dolu ve sizin bütün bunların başka olduğunu zannettiğiniz kocaman çöp dağları yığılıyormuş zihninizde.
şimdi bir çok şeyi ortaya dökmüşken tekrar yerleştirmeye uğraşıyorken birdenbire herşey elimin altında olsun ve bir sene sonra yapmayı en çok sevdiğim, yıl içinde en çok yaptığım işi bulayım istedim. belki bu en çok yaptığım şeyi daha fazla kendimi gerçekleştirme alanı haline getirebilirim böylece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder