4 Nisan 2012 Çarşamba

Ayva Tatlısı,

evde olunca yapacak iş bulamayıp (aslında işleri yapmayıp) kendimi yemek yapmaya ve el işlerine verdim. bebek hırkasını bitirdim ama düğme alamadım daha. düğmesini alınca fotoğrafını çekip koyacağım hemen. gerçi fotoğraflarım pek düzgün olmuyor ama, neyse belki daha iyi bir makine alırım ilerde.

dün canım tatlı çekince sonbahardan konserve yaptığımız ayva geldi aklıma. hemen kavanozu buldum ama açamadım ve sevgilimin gelmesini bekledim. sevgilim gelince hem kavanozun kapağını açtırdım ve markete kaymak almaya yolladım.

ayvaları yayvan tencereye dizdim, her ayvanın üstüne bir tatlı kaşığı toz şeker serptim. sevgilim şekeri az olmuş dedi bir çorba kaşığı konulabilir. çok az miktarda kırmızı gıda boyası koydum ve 30 dakika kadar kaynattım. piştikten sonra kaymak ile servis yaptım.


bugün daha iyiyim, ilaç vakti gelince karnım ağrımaya devam ediyor, odadan odaya geçince 5 dakika dinlenmem gerekiyor ama yine de daha iyiyim.

sevgiyle:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder