8 Eylül 2012 Cumartesi

böcükten yemek tarifi

bir çocuğun gözünde hiçbir şeyin maddi kıymeti yokmuş ve herhangi bir nesne hayal dünyasında her şey olabilirmiş. dün bunu öğrendim kızımdan. oyun oynarken anne yemek yapalım dedi. pasta yaparken bana hep yardım eder ve yamağım olur. bu sefer böcük aşçı ben yamak oldum.  o an ortada gördüklerine hayal gücünü ekleyerek portakallı tatlı yaptık.


çocukların hayal gücünü etkilememek gerekiyor işte. böcükte biliyor ip yumağının portakal olmadığını ama gerçek olmasına gerek yok ki oyunun. bir de şu var ki, oyuncağın maddi değeri çocuğu ilgilendirmiyor hiç. bir dünya para verilip alınmış künyesi de oyuncak olabiliyor bir parça ipte. 


keşke bizlerde hayal gücümüze biraz olsun güvensek, bildiğimiz gerçekleri yarım saatliğine olsun unutsak, bir ip yumağı, bir oyuncak parçası bir toka ile mutlu olabilsek. 

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder