10 Temmuz 2014 Perşembe

latife hanım-ipek çalışlar

pinuccia'nın düzenlediği kış okuma şenliği kapsamında okumaya karar vermiştim bu kitabı. ancak bitirebildim, çok hızlıyım maşallah :).


ipek çalışlar'ın yazı dilini sevmedim pek, çok geri dönüşler var ve biyografi okurken bu dönüşler konudan uzaklaşmama neden oldu doğrusu. latife hanım'ın hayat öyküsü ise oldukça ilginçmiş. tanımadığımız biri hakkında biraz olsun birşeyler öğrenmek iyi geldi ve üstelik dönem tarihini anlamak ve tabi ki yanlışları görmek açısından önemli bir bilgi kaynağı olmuş bu biyografi. bence herkes okumalı.

latife hanım doğan kitap'tan 2006 yılında çıkmış ve ekleri ve fotograflarıyla birlikte toplam 520 sayfa. oldukça fazla belge okunarak yazılmış olan bu kitapta çok ilginç detaylar ve doğru bildiğimiz yanlışların açıklaması var. ayrıca ekleri ile en azından benim bilmediğim pek çok şeyi öğrenme fırsatım oldu.

sevgiyle ve kitapla :)

hamiş: bu seneki yaz şenliğine sessiz katılımcı olmaya karar verdim, bu tembellikle utanıyorum sonra çünkü :)                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder