21 Haziran 2013 Cuma

dönüşüm

ülkem değişti son 20 günde, ben değiştim, çocuklarıma bırakacağım dünya değişti. artık içim umutla dolu, haksızlıklara boyun eğmeyeceğimi tepkimi göstereceğimi biliyorum. bir yandan içim acıyor tüm bu olanların sadece gezi parkındaki ağaçlar için olduğunu zanneden, faiz lobisi-dış mihraklara inanan cahil-okumayan-araştırmayan seçmenler yüzünden. korkuyorum tv ile büyük kitlelerin bu kadar kolay yönlendirilebiliyor olmasından.

ülkem dönüştü son 20 günde ve umarım gregory samsa gibi olumsuza olmaz dönüşüm, umarım daha iyiye daha güzele olur. bizi sıkan bir kabuklanma olmaz umarım, daha rahat olacağımız yıllardır ülkemi olduğu yerde saydıran kabuklar kırılır.

bundan sonra blogum değişecek, aklımdakini söyleyeceğim- sıkıntımı haykıracağım ve bu esnada eskiden ne yapıyorduysam onları yapmaya devam edeceğim bir yer olacak. kokmuyorum artık ne değişimden ne de isteklerimi söylemekten. bundan sonra küçük balık değilim ben birlik olmakla güçlenmiş balığım.

sevgiyle:)

ilk kurşun gazetesinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder