21 Haziran 2013 Cuma

tepsi kebabı,

son zamanlarda yaptıklarımı, yazdıklarımı yayınlamak gelmiyordu içimden, sonra gezi parkı direnişi başladı ve ben ağ günlüğümle hiç ilgilenmedim. bu günden sonra daha aktif olacağım, en azından zihnimi rahatlatmak için.

bu güzel antakya yemeği ise gezi nedeniyle kaybettiğimiz canları hatırlatacak artık bana.

malzeme:
1 kg orta yağlı kıyma
2 orta boy kuru soğan
2 domates
6-7 sivri biber
tuz-karabiber-kırmızı biber-kekik-maydanoz

domatesleri ve 3 biberi süsleme için ayırdıktan sonra kalan biberler ile soğan ince ince doğranır ve kıyma ve diğer malzemeler ile karıştırılır. ben elde ettiğim kebap karışımını borcama sıkı sıkı bastırdım. üzerini biber ve domates ile süsledim.



 evin yanındaki fırında 40 dk kadar pişirttim. evdeki fırınlarda ise 220 derecede 40 dakika yeterli oluyor. ben bulgur pilavı ile servis etmeyi tercih ediyorum. afiyetle yiyiniz efendim:)



sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder