8 Ocak 2014 Çarşamba

muhteşem gatsby,

pinuccia'nın okuma şenliğinde yasaklı kitap kategorisi için okuduğum kitap, ayrıca kış okuma şenliği kapsamında okuduğum ilk kitap, kitapları biriktiriyor ama düzenli okumaya fırsat bulamıyorum bir türlü. neden olduğunu çözemedim, çok işim var yetişemiyorum, çocuklar, hastalık, işler ve tabi ki kendimle ve sevgilimle ilgilenme isteğim. her şey çakışıyor hayatımda. neyse bu kadar iç dökme yeter

gelelim muhteşem gatsby'ye. neden yasaklandığını anlayamadım, hatta özetini mi okuyorum acaba diye meraklara gark olduğum kitap oldu benim için. romantik, konudan konuya hızlı geçen ve bu nedenle çokta sevmediğim bir kitap oldu doğrusu. sonunu ise oldukça ilgi çekici buldum. her neyse sanırım filmini de izleyeceğim, kitap için notum 6.5tan 7 olsun bari, bana sanki biraz soap opera gibi geldi. belki de kitabın anlattığı dönem ile ilgili olarak çok fazla bilgim olmadığındandır.

bendeki baskı mitra yayınlarından çıkmış ve 227 sayfa. (özeti değilmiş bu arada, kontrol ettim).

nedendir bilmem çok övülen yazarlar ve kitaplar bende hep eksik bir tat bırakıyor, belki yorumları okuyunca beklentim çok artıyor ondandır.

sevgiyle: )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder