12 Şubat 2014 Çarşamba

yoğun ve yorgun günler

beni bekliyor, yıllardır girmek istediğim ama cesaret edemediğim IELTS sınavı bu sefer benim üniversitemde yapılacak olunca kaçar yerim kalmadığına kanaat getirdim ve bari biraz olsun hazırlanayım düşüncesiyle kursa kayıt yaptırdım ve başımdan kaynar sular dökülüverdi, kurs akşam 16,30 da başlayıp, 22,15 de bitecekmiş, ben bu tempoya nasıl dayanacağım, nasıl yorulmadan çalışacağım, üstelik çocuklara yemek yapacağım diye düşünürken, amann dedim, akademisyenliğin kuralı bu ne kadar çok çalışman gerekirse o kadar çok çalışırsın, şaka bunu sevgili dedi, başarılı olman için bunlara bizde katlanacağız problem yok, ben çocuklarla ilgilenirim dedi, anacağızımda yemeklere filan yardım eder bakıcıda var zaten hepi topu 15 iş günü katlanalım bakalım. da sınavı yüksek bir puanla geçemezsem ayıp olacak hepsine birden çalışmaya başlayım bari, önce bilgi toplama sonra çalışma,

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder