1 Mayıs 2014 Perşembe

alice munro-bazı kadınlar

hani bazı işler vardır ne kadar çabalarsanız çabalayın bir türlü bitmez
hani bazı olaylar vardır bir türlü unutamazsınız
hani bazı ülkeler vardır kendinizi toplamanıza izin vermez. işte biz öyle bir ülkede yaşıyoruz. her gün ayrı bir-bir kaç acı ile boğuşuyoruz. bu arada çalışmaya, normal olmaya çabalıyoruz. benim bu noktadaki en önemli çabam kitap okumak. gerçi pek başaramıyorum ama :(.

bu süreçte okuyup bitiremediğim bazı kadınlar kitabını bitirdim ve karar verdim, benim nobel ödülü almış bazı yazarlarla ciddi problemlerim var. seçici kurulda ben olsam alice munro'yu seçmezdim sanırım. bir yere varamayan hikayeler bütünü bazı kadınlar. ömrümde en zor okuduğum kitaplardan biriydi. sırf bitirmeyi görev edindiğim için bitti. aklımda kalan iki hikaye var: birincisi açılış öyküsü diğeri ise yüz öyküsü.

ne yazık ki gönül rahatlığıyla tavsiye etmeyeceğim bir kitap.

bir süre boş-beleş hafif yormayacak kitaplar okuyup kafamı ve düşüncelerimi toplayacağım.

kitapla ve sevgiyle:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder