11 Haziran 2014 Çarşamba

0,1 ton

bu benim yaklaşık ağırlığım, biraz daha kilo alırsam morbid obez olacağım. belim çok çok ağrıyor, enerjim tamamen bitti ve bu sorunların tamamı kilo ve yeme düzeni bozukluğundan kaynaklanıyor.

son bir kaç haftadır ara ara yürümeye çalışıyordum, bu hafta ise arabayı evde bırakıp işe yürüyerek gelmeye başladım. insanlar sorduğunda ise hastalanma riskim olduğunu ve böyle devam edemeyeceğimi anlatıyorum, ev-okul arası yollar yapılıyor, bisiklet yolu yapılırsa bisiklet alacağım ve bisiklete binmeyi öğreneceğim. bu yaz için hedefim kilo vermek ve bunu gerçekten istiyorum, bisiklete binmeyi öğrenmek.

bisiklet meselesi: ben küçükken bisikletler pek pahalıydı ve babam bana bisiklet alamamıştı, birazda koruma içgüdüsüyle düşmesin diye. bende kimsenin bisikletine binip öğrenmeyi beceremedim. hala bilmiyorum sonuçta. şimdi ise en çok istediğim şey bisiklete binmeyi öğrenmek ve öğreneceğim. sonuçta yüzmeyi de bilmiyordum ama kursla öğrendim, bunu da öğrenirim. hem öğrenmeye çalışırken mecburi hareketten dolayı enerji tüketmiş de olurum. bir taşla iki kuş :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder