13 Haziran 2014 Cuma

damla çikolatalı-nişastalı kurabiye

bugün karne günü, çocuklar karne aldı ben de kızımla beraber 1. sınıfı bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum.
dün komşularımla karar verdik bugün hem çocukların karnelerini kutlamak hem de yazın inşallah gelişiyle kamelya mevsimini açmak için. biraz nevale hazırlayıp inelim aşağıya dedik, ben bu kurabiyeleri yaptım. beğenilir umarım.

nişastalı kurabiye
malzeme:
2 yumurta
7 ç. kaş. toz şeker
1 çay brd. süt
250 gr tereyeğ
aldığı kadar un-nişasta
nişasta ile unu eşit olarak koyuyorum, 2 brd. nişasta 2 brd. un yetiyor genelde ancak bunu yumurtaların büyüklüğü etkilediği için unun tamamını değil azar azar hamur olana kadar koymakta fayda var.

malzemelerin hepsi ile kurabiye yapılır. damla çikolata ile süslenir. 180 derecede 25 dk pişirilir. işte bu kadar kolay.

afiyet olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder