25 Mart 2012 Pazar

Merhaba,

iki gündür son derece sıkıldım. dün 25 hafta kontrolü için doktora gittiğimde daha önce olmayan bir myomun 2 cm'e kadar büyüdüğünü öğrendim, bu durum oldukça korkutucu geldi bana doğrusu. üstelik bir ay önce hiç bir şey yoktu. ne ilk hamileliğimde ne de bu hamileliğimin başlangıcında saptanmış hiç bir şey olmadan aniden 2 cm'e büyüyen bir myom. doğrusunu söylemek gerekirse çok korkuyorum. gerçi doktorum korkmamam gerektiğini myomun rahmin üst kısmında olduğunu ve plasentaya yakın olmadığını söyledi, takip edicez ama östrojen hormonu nedeniyle büyüyebilir dedi. bir yandan yapılan tahlillerde demir hapı ve vitamin kullanıyor olmama rağmen kansız olduğum ve üst solunum yolları enfeksiyonunu yeni atlatmışken gelişen idrar yolları enfeksiyonu olduğunu gördük ve ben yine ilaç kullanmaya başladım. daha önce de şiddetli ve geçmeyen öksürük nedeniyle iki kutu antibiyotik kullanmak durumunda kalmıştım.
ne olacak bu kadar antibiyotikle bilmiyorum. ilaç kullanmadan bitirmek istiyordum, şimdi kendimi başarısız hissediyorum. moralim çok bozuk, moralim bozulunca bizim böcükle de yeterli ilgilenemiyorum, sevgilim iş nedeniyle uzakta. yapayalnız kaldım sanki, oysa annem yanımda. hamilelik garip duygular bütünü, başkaları ne kadar ilgi gösterirse göstersin illa ki sevgilisini yanında istiyor insan, hele ki zor zamanlarda, neyse yapacak bir şey yok. hafta sonunu bekleyeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder