17 Temmuz 2013 Çarşamba

böcük usulu oruç

bizim böcük babası oruç tuttuğa için çok meraklandı oruç tutmaya. her akşam yatarken yalvarıyor baba beni de kaldır diye. her gece kalkıp yumurta yiyor sahurda sonra sabah uyanınca kahvaltı gevreği ve süt, öğlen yemek, ve yemek sonrası arkadaşlarıyla bisiklet binmeye iniyor ta ki akşam ezanı okunana kadar. ezan okunurken koşarak eve geliyor ve birde akşam yemeği yiyor. ben tabi ki çok memnunum bu durumdan. ramazan ayının bizim kıza faydası oldu toparladı biraz. aaşağıda arkadaşlarla başında büyük olmadan bisiklet sürmenin- oynamanın keyfini yaşıyor. hem de fiziksel olarak yorulduğu için daha çok ve çeşitli yemek yiyor.

benim çocukluğumdaki gibi bir çocukluk yaşamasını istiyorum. fırında pide sırasına girip akşam için sıcak pide almak, akşama kadar oynayıp eve yemek vakti gelmek, bayramda komşu ziyaretleri yapmak, arkadaşlarla kavga etmek, bir büyüğün müdahalesi olmadan barışmak vs. bunu sağlamak için uğraşıyorum.

 evin yanındaki okula gidecek mesela, arkadaşlarıyla yürüyerek. tüm gününü okulda geçirmeyecek, öğleden sonra evde oturmanın da keyfine varacak.eğer isterse kendi istediği için çeşitli kurslara gidecek, kendi istediği için, mutlu olacağı şeyleri yapması için yönlendireceğim. benim proje çocuğum olmayacak, çocuk gibi bir çocuk olacak.  

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder