12 Temmuz 2013 Cuma

kitap okuma etkinliğine katılıyorum :)

kitapları ne kadar çok sevdiğim ben tanıyanlar tarafından çok iyi bilinir. gerçek bir kitap kurduyum, hatta kuzenlerim hep yazar olacağımı zannederlerdi. ama o beceri yokmuş bende yazmaya çalışınca anladım.

bugün okuduğum ağ günlükler arasında dolaşırken bu kitap okuma etkinliğine rastladım ve katılmaya karar verdim, kızçelerden fırsat buldukça ömrümde ilk kez bir etkinlik dahilinde kitap okuyacağım. okuyacağım kitaplardan bazılarını belirledim bile, bakalım öbürlerini bulabilecek miyim? kategoriler oldukça ilginç çünkü.

okuyacağım kitaplar
1. 150 sayfadan kısa bir kitap, yaşlı adam ve deniz-hemingway
2. 400 sayfadan uzun bir kitap, delikanlı-dostoyevski
3. herkesin okuduğu benim henüz okumadığım bir kitap, bin dokuz yüz seksen dört-george orwell
4. renk adı taşıyan kitap, mavi tüy-richard bach
5. kurgu olmayan bir kitap, kendi everestinize tırmanın-nasuh mahruki (imzalı)
6. canımın istediği kitap, yolların başlangıcı-amin maalouf

şimdilik bu kadar, ben okumaya başlayım. bazı arkadaşları da davet etmek lazım :)

sevgiyle:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder