6 Temmuz 2013 Cumartesi

börtücük bir yaşında:)


küçük kızım bir yaşını bitirdi, kocaman bir kız oldu. geçen ay ki gelişim durumu olaylar olaylar nedeniyle güme gitmişti. ama bu ay tam tekmil bir gelişim raporu.

motor beceriler
  • elinden tutunca yürüyor, hatta hiç oturmak istemiyor, sürekli yürütmekten belimiz ağrıdı.
  • emekliyor, sıralıyor, tutunup ayağa kalkıyor ama elini bırakınca düşüyor.
  • ilk adım arabasını geri geri götürüyor
  • oyuncaklar artık çok ilgisini çekiyor
  • çatalı ağzına, gözlüğü gözüne, ablasının taçlarını kafasına, telefonu kulağına götürüyor
yeme becerileri
  • bizim yediğimiz yemekleri yiyor kendisi için pişirilenleri sevmiyor
  • yoğurt ve zeytine bayılıyor
  • tüm meyveleri severek yiyor
bilişsel becerileri
  • gitmek istediği yönü, yapmak istediğini çok net ifade ediyor
  • gözünü, ağzını gösterebiliyor
  • babasına ba diyor, bana bazen anne diyor, gel diyor
  • ben gülünce komik bişey var diye düşünüp gülüyor
  • kitaplara bayılıyor

bunlar küçük hanımın gelişim gösterdiği noktalar, kendisine dair sevmediğim detaylar ise sürekli yürümek istemesi ve benden başka kimsenin kucağında durmaması, birileri varsa yanımızda bana yapışıp kucağımdan hiç inmemesi. çok yoruluyorum be ya:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder