4 Kasım 2013 Pazartesi

kış okuma şenliği






evet yeni okuma şenliği başlıyor, umarın bu sefer bütün kitapları okumayı başarırım.önümüzde dört koca ay ve okunması gereken 17 uzun kitap var.



ve açıklıyorum, kategoriler ve okumayı planladığım kitaplar:
1. kategori: altın kitaplar yayınevinden çıkmış olan bir kitap: uzun zamandır aklımda olan ve okumak istediğim: cehennem-dan brown- 576 sayfa
2. kategori: kütüphaneden ödünç alınmış bir kitap: kütüphane üyeliğimi yeniledikten sonra: diriliş-tolstoy
3. kategori: adında bir hayvan adı olan bir kitap: ateşböceğinin şarkısı-kristin hannah- 480 s.
4. kategori: 600 sayfadan uzun: delikanlı-dostoyevski
5. kategori: nobel edebiyat ödülü kazanmış bir yazarın kitabo: buyılın nobel alan yazarı, bazı kadınlar-alice munro-360 s.
6. kategori: türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman, ne zamandır yeniden okumak istiyordum: çalıkuşu-reşat nuri güntekin-544 s.
7. kategori: hiç okumadığım bir ülke edebiyatı: japon edebiyatı okumadım hiç: imkansızın şarkısı-haruki murakami-349 s.
8. kategori: sinemaya uyarlanmış bir kitap: bir türlü okumayı ve izlemeyi beceremediğim yüzüklerin efendisi serisine giriş yapabilmek için: hobbit-j.r.r. tolkien-
9. kategori: kış konulu ya da adında kış geçen kitap: böğürtlen kışı- sarah jio- 360 s.
10. kategori: yasaklanmış bir kitap: geçen şenlikte kararsız kalmıştım, bari şimdi okuyayım: muhteşem gatsby-scott fitzgerald-
11. kategori: Atatürk ile ilgili kitap: Atatürk-modern türkiyenin kurucusu dahi generalden liderlik üstüne dersler-austin bay-256 s.
12. kategori: yayımlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabı: kinyas ve kayra- hakan günday- 531 s.
13. kategori: bir biyografi kitabı: o zaman okumamıştım, şimdi okuyayım: latife hanım-ipek çalışlar-524 s.
14. kategori: okuma yazmayı öğrendiğim yıl yayımlanmış bir kitap: bu kategoriyi çok zor buldum: son istanbul-murathan mungan-192 s. (200 sayfa kuralını çiğnedi ama gerçekten bulamadım, daha çok araştırıp değiştirebilirim,1985de yayımlanmış kitap önerilerine açığım)
15. kategori: üçleme: filmlerini ilgiyle izlediğim ve aralık ayı yazarı orhan kemale ait kitap:  hanımın çiftliği üçlemesi-orhan kemal-994 s.

okumayı hedeflediğim kitap sayısı 17, toplam sayfa sayısı yaklaşık olarak 6500.


bir baktım da okumayı hedeflediğim kitapların 12 tanesini yeni alacağım #direntubanıncüzdanı

kolay gelsin bana, sevgiyle:)

4 yorum:

  1. Diren tubanın cüzdanı :) Ben kütüphane den ödünç alacağım yakinlarinizda varsa değerlendirin. derim. Netten kitap taraması da yapılıyor kendi Kitaplığım gibi kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  2. bende aynı şeyi yapmayı düşünüyorum, kütüphaneye bakacağım bakalım. bir yandan da okuduğum kitapların kitaplığımda durmasını da seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. bu arada sizi takibe aldım sizde beni alırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil