25 Kasım 2013 Pazartesi

keşke

güzel kızım, okumayı öğrendiğinde okursun buraları belki, sen okuduğunu anlayacak yaşa gelene kadar ben içimi döker miyim buralara bilmiyorum? bildiğim tek şey senin zannının aksine seni çok sevdiğim ama seninle bana ya da ilişkimizde yoluna gitmeyenlere çok zor katlandığım. son zamanlarda beni zorlamak-bağırtmak-çileden çıkarmak için elinden geleni yapıyorsun ama sen inanmasan da ben seni çok seni çok seviyorum. bir sürü keşke biriktirdim bu akşam bana zaten benim annem yok ki dediğinde. bu keşkeler seninle ve benimle ilgili, daha çok benimle çünkü burası benim hakimiyetimde sonuçta

keşke;

  • daha az sinirli bir anne olabilseydim sana karşı
  • ikinizden birini değil ikinizi de çok sevdiğimi gösterebilseydim
  • isteklerini anlayıp yerine getirebilseydim
  • kendimi bu kadar ihmal etmeseydim
  • vaktimi doğru düzgün planlayıp her şeye yetişen süper anne olabilseydim
  • süper anne olmaya çalışıp delirmeseydim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder