2 Ekim 2012 Salı

bebeğin 3. ayı,

evet küçük börtücük 3. ayını bitirdi ve artık hareketli bir bebek oldu. uykuya kendi kendine dalıyor. sütün hepsini emip bitiriyor. ellerini önünde kavuşturuyor, parmaklar hala çok ilginç. ağlama dışında bir takım sesler çıkarıyor. geceleri kesintisiz uyuyor. akşam 11 gibi doyurunca sabah 6'da kalkıyor. kesinlikle sabah çocuğu uyandığında çok neşeli oluyor. 6-6.30 arası babasıyla oyun saatleri oldu neredeyse. karnı doyunca gülücük dağıtmada sınır tanımıyor. ablası yanına geldiğinde gözünü ayırmadan takip ediyor. hala emzik ve parmak arasında net bir kararı yok. böcüğüm emziği sadece bir kez denemişti ve hala parmak emiyor. bu küçük hanım emzik ağzından çıkınca emziği bulamayıp parmağı emmeye başlıyor. sanırım solak olacak.

bebeğimiz bu ayda yapması gereken her şeyi yapıyor yani. uzun gece uykusu uyuyor, ellerini önünde birleştirip inceliyor, değişik sesler çıkartıyor ve sesli gülüyor.

benim şimdi aklıma takılan konu işe başladım ve öğlen eve geliyorum, gelmeden önce süt sağıyorum ve ertesi gün saat 10'da bakıcı teyzemiz bu sütü içiriyor, ancak bu saatteki süt miktarı azalmaya başladı. belki de eve lazım olursa diye mama almalıyım. evde olduğum zamanlarda süt hala yetiyor ancak ben eve gelene kadar aç kalırsa diye korkuyorum.

bu arada yaklaşık bir ay önce işe başladım. esnek çalışma saatleri olan bir kurumda çalışıyorum ve sabah 9 gibi çıkıp öğlen 1 gibi eve dönüyorum. derslerimi sabah saatlerine topladım. öğlenden sonra ise böcüğümü okuldan almaya gidiyorum. o yüzden tam gün gelen bir yardımcım var artık hem çocuğa bakıyor, ben evdeyken de ev işlerine yardım ediyor. şimdilik memnunum umarım hep memnun kalırım.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder