8 Ekim 2012 Pazartesi

zayıflayamama,

son bir aydır diyet rejim hak getire, baskül ailesi gibiyim. yediklerime hiç dikkat edemiyorum, kilo değişimi de olmuyor tabi. her gün akşam, tamam yarın söz dikkat etmeye başlayacağım diyorum, sabah iyiyim ama akşam üstü olunca ipler kopuyor.acıktım meyve yiyeyim diyorum, elma ile doymuyorum hadi bi lokma peynir-ekmek derken, kendimi neredeyse çeyrek ekmek yemiş olarak buluyorum. sütlü kahve içeyim acıkmayayım diyorum, kahvenin yanında abur cubur yiyorum. yani ipin ucu kaçıyor da kaçıyor.ne yapacağım bilmem. sanırım yarından itibaren yediklerimi tartma ve yazma olayına döneceğim. aslında kilo verdiğim yaz döneminde yediğim meyveyi, ekmeği, peyniri ve eti tartıyordum. hem de yediklerimi yazdığım için daha az yiyordum.şimdiki kararım diyet günlüğüne devam, aynı zamanda spor yapıp yapmadığımı da not alırsam zorunluluk olur.

ancak anladım ki zayıflamak için çok kararlı olmak lazım. hem yediklerine dikkat edebilme enerjisini hem de spor yapabilme enerjisini ancak kararlılık sağlar. sanırım hedefleri küçük tutarsam, başarı hissini kolayca yakalayacağım için daha kolay kilo verebilirim. bayrama kadar ki hedefim 42 bedene düşmek ve 4 kilo vermek.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder