9 Ekim 2012 Salı

karamel soslu pankek pastası,

benim sevgili kızçem krebe bayılır. bugünlerde okuldan gelince çok acıkmış oluyor ve mutlaka birşeyler yemek istiyor. bende geldiğinde yemesi için pankekli pasta yaptım. pankeklerin aralarına ise karamel sos döktüm. karamel sos olarak kentonun yeni çıkardığı sütle puding gibi pişirilen sosu kullandım.

sos için malzeme:
 2 su brd. süt
 1 pk hazır karamel sos
karamel sosu tarifine göre pişirdim. üzerinin kabuklanmaması için tencereyi soğuk su dolu bir kaba koyup sürekli çırpmaya devam ederek soğuttum.

pankek için malzemeler:
1 yumurta
1 su brd. süt
1 su brd. un
1 ç. kaş sıvıyağ
1 ç. kaş. şeker
1 pk vanilya
1/2 pk. kabartma tozu
tüm malzeme ile pankek hamurunu hazırladım. pankekleri tek tek pişirdim. aralarına karamel sos sürdüm. kalan sosu en üste döktüm ve üzerini hindistan cevizi ile süsledim.


bu arada oktay usta harika bir sosisli çiçek pizza yapıyor, en kısa zamanda denemeliyim.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder