16 Ekim 2012 Salı

zayıflama vol2, part1

6 gün dayanıp, 3 gün diyet bozarak devam ettiğim zayıflama serüvenimde mutlu sona yaklaşabilecek miyim bilemiyorum doğrusu. neyse hafta başında 85.6 kg olarak başladığım serüvenim 6 gün sonunda 900 gr azalarak 84.7 kg'a gerilemişti. gerilemişti eğer ben boğazımı tutabilseydim. neye şunu tekrar tekrar anladım ki boğazını tutacaksın. yediklerimi tartarak yediğimde kesinlikle kilo veriyorum, ancak son birkaç gündür sütte azalma gördüğüm için yediklerimi artırdım. işe yaramadı hala süt tam sınırda neredeyse aç kalacak börtü. neyse still-tee başladım bakalım, süt tekrar eski seviyeye gelecek, bende düzenli yemeye dikkat edeceğim, hatta öğleden sonradan beri süt miktarı tekrar arttı bile. ancak dün ve bugün spor yapmayı ihmal etmedim. bakalım ne olacak. bir de haftada bir gün tatil ilan ettim, hem yediklerim, hem de spor için. dinlenmeye benimde ihtiyacım var di mi ama?

bu hafta yediklerim
1. gün: 1 yumurta, 60 gr beyaz peynir, 175 gr ekmek, 200 gr bakliyat, 400 gr yoğurt, 350 gr meyve, 200 ml süt, 200 gr sebze
2. gün: 250 gr ekmek, 300 gr meyve, 160 gr tavuk-köfte, 200 gr bakliyat, 200 gr yoğurt
3. gün: 1 yumurta, 250 gr ekmek, 60 gr peynir, 350 gr meyve, 1 avuç çekirdek
4. gün: 90 gr peynir, 100 gr balık, 200 gr ekmek, 200 gr yoğurt, 200 gr bakliyat, 1 salkım üzüm

diğer günleri yazmamışım. ama pek düzenli gittiğini söyleyemem. umarım bu hafta düzenli olur.




bu arada sütün az gelme nedeni börtünün 7 kg olup deliler gibi acıkmasıdır.
sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder