25 Ocak 2013 Cuma

bugün benim karne günüm,

böcüğüm karne aldı ama çok mutsuz çünkü arkadaşlarını ve öğretmenini özleyecekmiş. umarım hep böyle okulu seven bir çocuk olur, gelecek sene birden bire bu durum değişmez.
karne dediysem onun gelişim raporu olduğundan haberdarım elbette. neyse raporunda söylenenlere göre zaman ve sağ-sol kavramlarını öğrenmiş, kendini ve duygularını resimlerle ifade etmeyi seviyor. hikaye anlatabiliyor, şiir okuyabiliyor. kendi giyinip öz bakımını yapabiliyor. yaşına uygun motor becerilere sahip.
kızımın bana yaşattığı bütün o krizlere rağmen mutlu olduğunu biliyorum aslında, nerden biliyorum derseniz hep mutlu ve pozitif resimler yapıyor, çiçekler kuşlar kelebekler ve olmazsa olmaz sarı güneş resimlerimizin baş tacı. öğretmenleri için resim çiziyor, onlara zarf yapıp götürüyor. bana hergün bir resim çizip getiriyor mesela.
böcük sanatla daha ilgili, babası da bende sayısal beyne sahip insanlar olmamıza rağmen elanur bale veya resmi çok seviyor, sosyal ve dil becerileri daha gelişmiş. belki ilerde sanatçı olur. yazar veya ressam olmasını çok isterim ben doğrusu. ama bir yandan da içim burkuluyor keşke matematik becerileri daha fazla olsaydı diye.
kızmla mutluyum sanırım o da benimle mutlu:)
sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder