1 Ocak 2013 Salı

yeni yıl kararları,

herkes her sene yapar ama hiç uyulmaz bu kararlara. ben genel olarak şunları yapsam diye düşünürdüm ama kağıda dökmezdim. bu sene kendime dış motivasyon sağlamak için yeni yıl kararlarımı yazmaya karar verdim. bu sene için yapacaklarım.
1. daha düzenli bir insan olmak için çaba göstereceğim, belki bu sayede bir şeyleri kaybetmekten kurtulurum, buna daha programlı yaşamakta dahil, ömrümde ilk kez günlük olarak bir ajanda tutmaya başladım bugün.
2. zayıflayacağım, öz güven için fiziksel görünüm çok önemliymiş. daha zayıf insanların kendine güveni daha yüksekmiş. e tabi istediği kıyafeti rahatça giymek büyük özgürlük sonuçta
3. daha bakımlı olacağım. yolun yarısına geldik, kırışıklıklar kendini göstermeye başladı. şimdiden önlem almak lazım.
4. elimde sünüp duran işleri bitireceğim. yazılıp dergilere gönderilmeyi bekleyen makaleler, yazılmayı bekleyenler ve sünüp duran projeleri yazıp, yollayıp bitireceğim,
5. evdeki herkese daha çok vakit ayıracağım ve tabi ki kendime de . bunu yapabilmek için planlı ve programlı olmak lazım


sanırım benim asıl yapmak istediğim planlı programlı düzenli bir insan olup, hayatımda karşılaştığım sorunları böylece yoluna koymak ve çözmek. umarım başarırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder