2 Ocak 2013 Çarşamba

şeker portakalı,

en çok sevdiğim kitaplardan biri şeker portakalı. gelmişim 35 yaşına hala her okuduğumda ağlarım, mangaratibaya kızarım, her şeker portakalı yediğimde gelir aklıma zeze ve portuga. beni gerçekten çok derinden etkilemiştir ve herkese okuması için tavsiye ettiğim kitaptır. az önce blogcu anne'de okudum ve şok oldum. şeker portakalı argo kelimeler içerdiği için bir veli tarafından şikayet edilmiş. keşke hayatımızda tek argo şeker portakalındaki gibi olsa. her yanımızı şiddet, öfke sarmışken, bazı insanların birbirine hitabı en galiz   küfürlerken, keşke her şey zezenin küfürleri kadar masum olsa.

neyse bir kez daha okuyup ağlama seansı zamanı gelmiş. ben inatla bu kitabı her sene okuyup, her okuduğumda ağlamaya devam edeceğim.

"uslu duracağıma, bir daha kavga etmeyeceğime, hiç sövmeyeceğime, k.ç bile demeyeceğime söz veriyorum... ama hep senin yanında kalmak istiyorum"


endişe ve sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder