13 Şubat 2013 Çarşamba

ıspanaklı kek, tatlı

bir zamanlar pek meşhurdu ıspanaklı kek, yeşil yeşil fıstıklı gibi görünüşü ile dikkat çekerdi. uzun zamandır yapmamıştım. dün ıspanak yaparken aklıma geldi ve bugün küçük hanıma yaptım. sana yeşil kek yapacağım dedim, nasıl olacak çok merak etti. sunumu ise böcük kolay yesin diye porsiyonluk olarak kağıtta yaptım.

a: sevdin mi keki?
böcük: hı hı ama tadını pek beğenmedim.
anneyi kırmadan beğenmediğini belirtme yolu, kibar olmaya başladı bizim kız.

malzeme:
15-20 yaprak ıspanak (çok az haşlanıp blender ile ezilecek)
2 yumurta
1 su brd. şeker
2 su brd. un
1 pk kabartma tozu
1 brd. süt-zeytinyağ karışımı

yukarıdaki malzemeler ile kek yaptım. kağıtlara paylaştırıp 180 derecede pişirdim. üzerini krem şanti ile böcük süsledi.


günün anlam ve önemine binaen kırmızı kalp tabakta sundum sevgiliye.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder