12 Mayıs 2012 Cumartesi

kızıma kapı süsü

 dikiş dikmeyi pek bilmem, söküğümü bile hala anneme diktiririm. ama nette bu türden kapı süslerini görünce çok hoşuma gitti ve bende kızıma yapmaya karar verdim. renklere, şekillere, nasıl görüneceğine tamamen kızım karar verdi. o seçti ben diktim ve ortaya eserimiz çıktı. elanur'un isteklerini birebir uygulayınca bazı renk ve şekiller, boncuklar uyumsuz oldu. ama sonuçta kızımla birlikte yaptığımız, paylaştığımız bir şey.  kabul ediyorum biraz acemice oldu. harfleri düzgün kesemedim.sarkan süslerin mesafelerini tam ayarlayamamışım falan filan, ama olsun acemice de olsa bizim yaptığımız bir şey.


resimler yine güzel çıkmadı, mavi gibi görünen renk turkuaz, lacivert gibi görünen ise aslında mor. 
kalp, ayıcık ve kelebek şekilleri için kurabiye kalıbını kullanarak şablon çizdim, yıldızı ise sevgilim yaptı. kullandığım tüm kumaşlar keçe. kelebekleri boncuklarla süsledim. diğer şekillerin ortasına küçük kalpler diktim. dikişlerde hep zıt renkler kullandım. küçük hanım memnun olmuştur umarım. 


sevgiyle:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder