26 Mayıs 2012 Cumartesi

sussam bi dert, konuşsam ne çare

nefret ettiklerim

sevgili kişisi ile ilgili olanlar:
  • en ufak bir yardımı mucize göstermiş gibi sunmasından, evde bir iş yaptığında ne güzel yardım ettim di mi demesinden (sanki tüm işleri yapmak benim görevim)
  • çocukla yarım saat oynadıktan sonra sıkılıp kızmaya başlamasından (benim 24 saat ilgilenmek zorunda oluşumdan ve bu nedenle öfkelendiğimde bana da kızmasından, hakkını yemeyelim gece üstünü örtme işi sevgili kişisinin)
  • okumamasından ve ben okuduklarımı ona anlatırken dinlememesinden
  • tv izlerken mal olmasından ve ancak 5. çağırışta duymasından
  • üşengeçliğinden (çamaşırları makinadan çıkarır mısın dediğimde ertesi gün bir kez daha yıkayıp kendim asıyorum, çamaşırlar kokmaya başlıyor çünkü)
  • 6 yıllık evliliğin üstüne hala evde bekar gibi takılmasından (bugün yemeği ben yapayım der ama yemek iyice acıkmadan pişirilmeye başlanmaz mesela, beklerken miden sırtına yapışır, kendim yapsam daha kolay)
  • akşam üstü arayıp marketten bişey lazım mı sorusunu acil mi sorusuyla devam ettirmesinden (markete uğramak istemiyorsan arayıp sorma bişey lazım mı diye)
  • yumurta kapıya dayanmadan hiç birşey yapmamasından, her işi ite kaka yapmasından
  • geniş ailesi ile sürekli muhattap olmaktan ama benim de akrabalarımla ya da arkadaşlarımla görüşmek isteyebileceğimi unutmasından
  • bir türlü karar verememesinden (sürekli atı alan üsküdarı geçer)
  • işte böyle bazısı incir çekirdeğini doldurmayacak şey, bazısı gerçekten problem.
böcük ile ilgili olanlar
  • eşyalarını asla toplamamasından
  • bir şey sorunca ya da yapması istenince hep hayır demesinden (beş yaşında hala korkunç 2 sendromuyla yaşıyoruz)
  • televizyonun sesini kısmamasından
  • durduk yerde yemek seçmesinden (bu kente taşınmadan önce yoktu böyle bir sorun, halaoğlu ve kızından öğrendi hep)
  • bağırarak konuşmasından
  • birisiyle konuşurken araya girmesinden
  • gibi gibi çocukluğuna dair ama benim zor dayandığım şeyler.
kendimle ilgili olanlar:
  • bir türlü derli toplu bir insan olmamaktan (hayır anlamıyorum, haftada bir temizlikçi kadın gelirken nasıl dağılıyorum bu kadar)
  • işleri hep ihmal etmekten (iş yerinde işleri bitiremiyorum, evde evin işlerini)
  • bu kadar sinirli olmaktan
  • biraz asosyal olmaktan (arkadaşlarımla en son 6 ay önce buluştum)
  • öfkelendiğimi doğru düzgün anlatamamaktan, anlatamadığım için içime atmaktan, sonra daha çok öfkelenmekten
  • falan filan
kendi ailemle ilgili olanlar:
  • sürekli kayınvalidemleri çekiştirmelerinden (hayır dolduruşa geliyorum ister istemez)
  • beklentilerinin çok yüksek olmasından
sevgili kişisinin ailesinden:
  • durmadan durmadan bizi çağırmalarından
  • bizim başka bir ailemiz olduğunu kabul etmemelerinden
  • yapışık bir aile hayatı yaşamak istemelerinden
  • çok bilmiş olmalarından
  • birlikte çok vakit geçirmek istemelerinden (neredeyse uyumaya bile kendi evimize gidemiycez)
  • çocuğun eğitimine karışmalarından (bu konuda beni dikkate almamalarından, benim dediğimin dışında bir takım sözler vermelerinden, cips öğrendi mesela)
  • zaman zaman çocuğumu ve kocamı dolduruşa getirmelerinden (bilinçli değil belki ama aramız bozuluyor işte)
ay bu kadar. aklıma gelmedi başka bir şey şimdilik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder