21 Mayıs 2012 Pazartesi

kızıma toka kutusu

küçük hanım bay becerikli etkinliği yapıcam diye hiçbir kutuyu vs. attırmıyor. önceki günlerde gidip boya ve fırça gibi malzemeleri aldım. dün beraberce bay beceriklide gördüğü bu kutuyu yaptık,


aman ne zormuş bunları yapması ya da ben çok beceriksizim. aşağıdaki malzemeleri kullandık. 


evet kağıt havlu ruloları arkadaki büyük kuleler, tuvalet kağıdı ruloları öndeki küçük kuleler, çay kutusu ise tokaları koyacağımız kale. başladık boyamaya. elanur kulelerini mor guaj boya ile boyadı, ben kutuyu onun isteği üzerine sarı kağıtla kapladım, sonra kızım kutunun üzerini de sulu boya ile resimledi, işte sonuç bu.


kızımla keyif alarak yaptık bu kutuyu, ama çokça da atıştık, şöyle yapma, bunu yap diye. bir çocukla bir şeyler yapmaya çalışmak çok zor çok, ama keyifli. bir de alanınız böyle işlere yakın değilse ve benim gibi çok becerikli değilseniz kolay olmuyor galiba, acemi işi bir kutu işte. gerçi tokaları henüz toplayamadık ama kısmetse o da olacak. 

sevgiyle:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder