24 Haziran 2012 Pazar

bebek süsleri, kelebekler

bebeğin gelmesine çok az kaldı, yarın büyük böcüğümün doğum günü, öbür gün ise küçük böcüğüm geliyor. salı günü ameliyatı yapmaya karar verdi doktorumuz. bebiş büyük olduğu için sancı olmadan, anne ve bebeği sıkıntıya sokmadan alalım dedi. zaten nst'lerde hep sıkıntılar çıkıyor. sadece bekleyebildiğimiz kadar bekledik. 25 haziran büyük kızımın, 26 haziran küçük kızımın doğum günü olacak. belki üç numaranın doğum günüde 27 haziran olur. bakalım,yani şimdiden hazırım üç numara için, sevgili kişisi de onaylıyor. biz ikimizde çok çocuk seviyoruz. sanırım erken yaşta evlenmiş olsam 4-5- tane doğururdum:)

hazırlıklar son sürat devam ediyor. eşyalar ütülenip hazırlandı. çikolatalar alındı. bavul hazır, bezler hazır, misafirler için pastalar yapılıp derin dondurucuya konuldu. hastanede dağıtılacak keçe süsler hazır, evde misafirlere verileceklerden ise sadece kalpler hazır. neyse bittikçe yıldızları ve ayıcıkları da yaparım artık.


bebek için hazırladığım süsler için kurabiye kalıplarını şablon olarak kullandım. kelebekleri boncuklarla süsledim, içlerine lavanta ve kenarlardan çıkan keçe kırpıntılarını doldurdum. altlarına çöp şiş geçirdim ve kurdale ile yaptığım fiyonkları yapıştırdım. bebeğin ismine hala karar veremediğimiz için isim kağıtlarını yapıştıramadım.



bunlar hastanede gelenlere verilmek üzere hazırlandı. 

sevgiyle:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder