8 Haziran 2012 Cuma

Bebişe battaniye

epeydir fotoğraflanmayı (makinenin bulunamamasından dolayı) bekleyen battaniyenin fotoğraflarını çektim nihayet. bir de excel şablonu hazırladım. ama benimki yine dikdörtgen oldu. modeli bravo bebek örgüleri dergisinde görmüştüm. benim ipim daha ince olduğu için ilmek sayısını artırdım. ilmek sayısı ip kalınlığına göre ayarlanabilir.



şablonda yeşiller haroşo örgü, sarılar düz örgü, maviler ise ters örgü. şablon bir yüzü simgeliyor. yanlarda ve altta haroşo örgülerle şeritler var. iki yüz arasında ise yine haroşo örgü yapıldı.


üstteki üçgen parçalar bebişimiz kız olduğu için prenses tacını simgeliyor. tacın tepe noktalarına altın sarısı düğme ve gözler için yeşil düğme diktim. ortadaki haroşa parça yüzü ikiye ayırıyor ve buraya siyah iple burun yaptım. kaşlar ve ağzı da unutmadım tabi ki. 


sevgiyle :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder