21 Haziran 2012 Perşembe

son hamilelik günleri,

sonuna geldik galiba maratonun. 37. hafta içindeyiz, önceki sezeryan olduğu için muhtemelen haftaya doğuma gideceğim. şu günlerde hissettiklerimi unutmamak istedim sadece.

hamilelikle ilgili sevmediklerim:

  • uyku düzenimin alt üst hali (gece 2 de uyanıp uyuyamamak)
  • kocaman karından ötürü yatamamak (sağa, sola, sırtüstü, yüzüstü hiçbir şekilde uyuyamıyorum)
  • hareketlerin çok çok kısıtlanması (eğilip bir şey almak mümkün değil, hatta bu hafta başından beri mutfağa gitmek bile zor geliyor)
  • 10 dakikada bir tuvalete gitmek (üffff)
  • ayaklarımın puding kıvamındaki şişlikleri (ayaklarımda sulu bişeyler sallanıyor resmen, bazen el parmaklarımı kapatamıyorum)
  • burnumun bile şişmiş olması (kendimi çok çirkin hissediyorum)
  • gereksiz alınganlıklar ve çabuk sinirlenmek (herkese ve herşeye öfkeliyim)
  • öf çok sıcak hissetmek (anadolu'nun soğuk kentlerinden birindeyim, adana'da gibi hissediyorum, adana'da eylül sonu doğum yapacaklara sabırlar dilerim)
hamilelikle ilgili sevdiklerim:

  • bebişin hareketlerini hissetmek
  • karnımın aldığı şekiller ( bebek toplanınca sivrilip, uyuyunca yayılması)
  • sürekli ihtimam gösterilmesi (böcük bile anne sen eğilme deyip ayakkabıları filan yerleştiriyor)
  • yemek yerken daha özgür davranabilmek (çok özgür davranınca sonu kötü oluyor)
  • ay olumlu yön bu kadar az mıydı?
  • en önemlisi yerine hiçbir şeyin konulamayacağı yoğunlukta bir sevgi hissetmek, dünya'da daha önemli hiçbir şey yok
korkularım:

  • kızım çok yaramazlaştı ve yaptıklarına ceza vermekten usandım. bu durumun artarak devam etmesi (ya da ben boş vereceğim, bir süre görmezden geleceğim)
  • ameliyat korkusu
  • iyileşememe korkusu
  • bebeğe bakamama korkusu
  • iki çocuğa birden bakamama korkusu
  • çocuklardan birini ihmal etme ya da öyle hissetmesi korkusu
  • çocuk ve bebekle uğraşırken babayı ve kendini ihmal etme korkusu
  • babanın beni artık sevmeyeceği korkusu
  • insanların ilgisi kaybolunca ne yapacağım korkusu
sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder