26 Temmuz 2012 Perşembe

zayıflama günlüğü, 3. gün,

dün annemdeydim, dolayısıyla yedim durdum, etkisini de hemen gördüm:(

neyse yine de yazayım dün yediklerimi, kendime ibret olur en azından.

kilo: 88.0

9.30=> 1 yumurta sarısı  (haşlanmış yumurtanın beyazını yiyemem), 30 gr peynir, 5 zeytin, 70 gr ekmek
13.00=> bol salata, peynir-ekmek ( ölçü bilmiyorum), 1 kase çorba, 1 kase yoğurt
16:00=> 1 tane çikolatalı kruasan, 3-4 susamlı çubuk, 1 top dondurma
20.00 => 1 kase yuvalama (resmini çektiğimde paylaşacağım muhteşem bir tarif), 2 köfte, karışık kızartma, ekmek, salata
22.00=> 1 dilim kavun, 2 top dondurma

görüldüğü üzere yediğim hiçbir şeyin miktarını bilmiyorum, anneme ben burada kalsam 0.1 ton olurum dedim.
bugün ise kaldığım yerden devam ediyorum. bakalım ne olacak.

sevgiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder